Saturday, July 14, 2012

PAS , PKR dan DAP akan Sembelih kanak kanak kemas Sekiranya kePutrajaya





Masih ingat lagi kejadian di atas?!! Peristiwa kanak-kanak dihalau keluar daripada bilik darjah mereka sendiri ini berlaku ketika pemerintahan "Islam" Pas Terengganu era awal dekad 2000 dahulu.



Kejadian yang serupa ini juga berulang ketika boneka DAP, PAS merampas kuasa di Perak selepas PRU-12.




Dan kerana melihat PAS berjaya menutup pusat asuhan anak-anak melayu dengan konsisten, DAP juga akhirnya berani melakukan perkara yang sama ketika mendapat kuasa di Penang.




Apakah puncanya geng-geng fuckatan ini begitu anti dengan Tadika KEMAS ini sehingga menjadikan kanak-kanak yang tidak berdosa sebagai mangsa?!! Adakah kerana yuran yang dikenakan oleh Kemas menjadi "persaingan" (sehingga ada klausa mengikut kemampuan ibubapa-bukti rakyat sentiasa didahulukan) kepada pusat asuhan mereka (PASTI) sendiri?!!
 

Ternyata yuran yang dikenakan jauh lebih mahal. Jadi mana datangnya konsep Negara Berkebajikan yang sering dilaung-laungkan itu?!! Itu pun masih ada hati lagi untuk berjanji memberikan pendidikan percuma sehingga peringkat ijazah pertama. Tuih!

Atau sebenarnya di bawah ini yang menjadi punca mereka beria-ia menutup tadika-tadika Kemas di kawasan-kawasan yang mereka perintah?!!



Jelas sekali mereka tidak dapat menerima bahawa Kerajaan BN sentiasa menitik beratkan kebajikan rakyat dan keseimbangan pendidikan rohani dan jasmani (dengan Islam menjadi teras utama) kepada anak-anak bangsa. Kerana dalam pada mereka menjual Islam dalam jenama PASTI, pusat tersebut sebenarnya kandang ternak bagi pelapis zombie-zombie militan mereka untuk masa depan!

No comments: