Monday, July 16, 2012

ISLAM DI KACA MATA DAP


Islamkah PAS dan PKR apabila secara terang-terangan telah dipergunakan oleh DAP? Terkini, umum mengetahui pembahagian kerusi untuk PRU-13 nanti sekali lagi membuktikan DAP MENYANJUNG TINGGI KEPIMPINAN MELAYU ISLAM! Sudah terang lagi bersuluh apabila, untuk 222 kerusi Parlimen yang dipertandingkan nanti, DAP lebih dominan dengan 90 kerusi manakala PAS dan PKR masing- masing dengan 66 kerusi.

Adilkah pembahagian kuota ini? Mampukah PAS dan PKR terus berjuang di atas nama Melayu dan Islam di Malaysia atau akan lebih Islamkah kita nanti apabila DAP berkuasa seterusnya memerintah Malaysia?

Dimana suara kepimpinan PAS dan PKR apabila pembahagian ini dilakukan, hanya mengangguk tanda setuju, berpuas hati dengan bilangan yang diberikan walaupun jelas menunjukkan KETIDAKADILAN!!!

Sedih melihatkan pemimpin-pemimpin dikalangan PAS dan PKR yang selama ini begitu lantang bersuara kononnya memperjuangkan hak Melayu dan Islam akhirnya membisu seribu bahasa tanpa mampu berbuat apa. Jelas pembahagian yang dibuat ini hanya diAMINKAN oleh PAS dan PKR....

No comments: