Monday, July 2, 2012

Jin N Tonik


Jin, iblis & syaitan (atau dipanggil hantu) makanan mereka ialah benda kotor, busuk dan najis. Tanya lah pada mereka yang pakar, pasti mereka akui kebenaran benda ini. PAS boleh refer Ismail Kamus dan Harun Din yang pakar tentang hal ini. Aku kerap jumpa Ismail kamus walau aku bukan orang PAS tapi aku belum jumpa Harun Din.
Dalam PAS tidak terlalu ketara secara fi’li . PAS cuma putar belitkan fakta dan ini cara qabli.
Kebusukan , kenajisan dan kekotoran yang jelas kita boleh nampak dalam parti yang bernama PKR. Siapa yang berani nafikan tentang kekotoran, kebusukan dan kenajisan yang terdapat dalam parti ini. Dengan chief nya kaki pukul semua, depan belakang, betina jantan, bujang atau berteman. Bila chief dia buat itu semua secara automatic bini nya pun bersengkongkol kerana melindungi kekufuran berlaku secara berterusan. Anaknya main peranan sama memutar belit melindungi bapaknya yang jahat lagi kufur. Jadi satu keluarga penuh busuk, najis dan kotor.
Kita tengok pulak apa yang 2nd chief parti itu buat . Azmin namanya. Cerita Azmin sejak dari 1998 lagi sudah meletup apabila tilam berpeta yang dikatakan diguna untuk menjadi alas belakang bini nya shamsidar di satu villa untuk dibalun oleh chiefnya. Tilam itu diusung kehulur kehilir dalam satu masa untuk dijadikan bukti dimahkamah semasa perbicraan berjalan. Bayangkan betapa kotornya, najis dan busuknya peristiwa ini. Ada sesiapa yang boleh nafikan ?? Tentu tak ada kerana ini 110% betul.
Terkini kita nampak pulak Azmin sedang ‘dimakan’ dalam jamban. Apa yang kita buat dalam toilet sudah tentu bukan makan atau menyuap orang lain makan. Kerja memakan dan menyuap ini hanya dilakukan oleh jin, setan dan iblis didalam jamban.
Kotor bukan ?? Atau ada sesiapa yang boleh cakap tak kotor makan dalam jamban, walau pun jamban kita bersih berkilat, wangi semerbak dimantain baik dengan haruman 7 jenis bau2an, tetapi tarafnya tetap jamban. Tak boleh tidur dalam jamban walau sebersih mana. Tak boleh berdoa dalam jamban walau sewangi mana. TEntunya tak boleh menyuap orang lain makan walau pun orang yang disuap itu memang penggemar makanan jenis itu.
Maka apa yang kita nak harapkan dari sekumpalan jin, iblis dan setan serupa ini ????

No comments: