Saturday, July 2, 2011

teruskan sahaja ‘berjuang’ untuk menjadi pencacai mereka

Pengerusi Himpunan BERSHIT adalah Ambiga Seevarasan, bekas Presiden Majlis Peguam. Wanita Hindu ini sebenarnya sangat terkenal sebagai peguam dan peguam yang sangat kuat MEMPERTAHANKAN KEMURTADAN LINA JOY. Ambiga Seevarasan juga merupakan pendokong dan penggerak IFC (Interfaith Commission).
Bekas Presiden Majlis Peguam itu sangat kuat menyokong MURTAD kerana berpendapat, itu adalah kebebasan beragama di negara ini.
Agak menghairankan, PAS yang selama ini begitu kuat mendokong dan mempromosikan diri sebagai pejuang Islam, tiba-tiba sanggup berada di sisi Ambiga Seevarasan, hanya kerana wanita Hindu itu menentang UMNO-BN. Dan sememangnya sesuatu yang sangat BODOH kerana dengan hanya alasan, TENTANG UMNO DULU, kemudian baru selesaikan masalah yang lain, menjadi pegangan kaum ‘cerdik pandai’ agama seperti PAS.
Dalam mana-mana himpunan, hampir 99.9999% penyertaannya adalah orang Melayu. Kalau ada Cina pun, hanyalah pemimpin-pemimpin DAP dan kelibat Tian Chua yang muncul untuk mendapatkan promosi.
Pengerusinya Wanita Hindu yang menyokong umat Islam murtad, penggeraknya adalah Melayu yang mengaku memperjuangkan Islam… ia bagaikan minyak dan air.
Kata Ambiga, BerShit digerakkan oleh rakyat. Mat Sabu dan seluruh pasukan pencacai juga mengatakan, BERShit adalah gerakan rakyat. Tetapi yang SANGAT PASTI ialah, seluruh peserta BERShit nanti hanyalah Melayu-Melayu totok yang perasan hidung mereka tidak lagi kemek, mata mereka sudah pun sepet dan kulit mereka sudah pun kuning langsat.
BERShit yang pertama dahulu memang Melayu ler pencacai dan pembodohnya. BERShit 2.0 pula tidak akan lari daripada matlamat menjadikan Melayu sebagai pencacai paling bahlol dengan alasan KETELUSAN, KETIDAKADILAN, KEBAJIKAN dan ISLAM.
Dan amat malang, si bodoh seperti MAT SABU yang diterajang daripada pengajian diplomanya kerana gagal peperiksaan, memang makanan mudah buat peguam yang berhati perut IFC dan ingin melihat umat Islam murtad dengan sesenang-senangnya.
Berapa peratus Cina dan India dalam HIMPUNAN BERShit 2.0? Kalau setakat jadi pemimpin macam yang sebelum ini juga, memang bangsat sangatlah BERShit 2.0 yang kononnya menuntut pilihanraya yang lebih telus dan adil serta bersih…
Pastikan ramai Cina dan India yang turun berarak… kalau tak ada Cina dan India, anggap sajalah para peserta BERShit 2.0 hanyalah penyokong-penyokong Ambiga Seevarasan untuk memurtadkan umat Islam secara lebih meluas dan lebih mudah tanpa sebarang kekangan undang-undang serta Perlembagaan!
Tapi kalau dah dapat STATUS MELAYU BANGSAT, tak perlulah fikir bagaimana anda digunakan oleh Orang Lain


untuk tujuan serta matlamat mereka… teruskan sahaja ‘berjuang’ untuk menjadi pencacai mereka

No comments: