Thursday, December 4, 2008

Lim Guan Eng @Omar Abdul Azeez Celup Menolak negara Islam


Ada orang mengelar Lim Guan Eng KM Penang mirip Omar Abdul Aziz kerana beliau minat pada Omar Abdul Aziz. Saya dah kata dalam posting dulu bahawa socialist kafir ada menggunakan nama tokoh Islam sebagai tokoh mereka saperti Abu Dzar dan Omar Abdul Aziz. Ini hanya mainan saja serupalah ketua pemuda dap perak baca Quran atau Gobala baca Quran. Itu hanya seronok seronok untuk menghiburkan orang PAS. Hakikatnya Lim Guan dan DAP fanatic adalah socialist chinese chauvinist yang memperalat Anwar dan PKR untuk merebut kuasa Malaysia. Saya anggap ini adalah 'second socialist political revolution' untuk mengambil alih Malaysia dari tangan ummat Islam.
Bukti Lim Guan Eng , Karpal , Lim Kit Siang , Ko men dan DAP consistent dalam menentang negara Islam ialah ucapan dasar Lim Guan Eng dalam mesyuarat agong Dap. Beliau dengan jelas mengatakan sebarang theorcratic state atau negara Islam tidak akan di dirikan di Malaysia. Ini adalah mencabar secara terbuka PAS, dewan ulama, dewan shura , kepimpina pas dan semua ummat Islam. Cuba bayangkan betapa celakanya kafir yang telah berani mahu mengagalkan negara Islam yang di cita citakan oleh ummah. Mungkin ada barua dap akan mengatakan yang di maknakan oleh lim itu adalah negara Islam ala Taliban. Tidak,,tidak sama sekali. LIM GUAN ENG MENENTANG NEGARA ISLAM YANG DI KEHENDAKI OLEH ALLAH . Ini meletakkan DAP sebagai musuh ketat Islam.

Sila lihat berita nya

KUALA LUMPUR: The Democratic Action Party (DAP) will reject any proposal to turn Malaysia into a theocratic state.

In reaffirming the party's secular state policy, DAP secretary-general Lim Guan Eng said, "whether an Islamic or a Christian state, it is contrary to our vision of a civil society that is multicultural and multi-religious.

"(It also) violates the Federal Constitution,” he said in his speech at the 15th DAP National Congress here on Saturday.

No comments: